YAMATO BLOG
YAMATO通信
お客様インタビュー
Interview with our Costomer
日本ドレッサー(株)/ Baker Hughes
調達部 購買チーム チームリーダー
高瀬 俊幸様
和コーポレーションさん(以下「ヤマト」)には機器内部のキーパーツの依頼しています。
ヤマトの設備は高難度のモノが製作できるので、なんでも頼めるので助かっています。
従来、社内で在庫棚から構成部品をピッキングしていましたが、これをヤマト委託するようになり、非常に助かっています。
社内の工数削減のための改善活動で、外注委託する案が出た時は、ヤマトの名前が真っ先に思い浮かびます。
ヤマトは今まで依頼していない新しいタイプのワークでも積極的にトライしてくれます。
また、加工の話も通じるし、FMEAの相談も出来る時点で信頼に値すると考えていることに加え、何かあったとしてもヤマトはトラブルシュートの対応が非常に良いと思っています。
これからも当社が顧客のニーズに見合う高品質な製品を確実に提供するために、ヤマトとは良好な協力体制を築いていければと考えています。
https://premium.ipros.jp/dresser/
https://www.bakerhughes.com/jp
Baker Hughes
Baker Hughes / Dresser Japan Ltd.
Mr. Toshiyuki Takase
Lead Commodity Management specialist Sourcing team Procurement Dept.
We have been commissioning Yamato Corporation for key parts inside the equipment.
Their facilities can manufacture highly challenging components, so we rely on them for almost anything.
Previously, we used to pick and assemble the parts from the in-house inventory,but since we started outsourcing to Yamato, it has been a great help.
When we came up with the idea of outsourcing as a way of reducing in-house labor,Yamato was the first name that came to mind.
They are willing to try new types of work that we have not commissioned before,and we trust them because they are reliable when it comes to processing and FMEA consultation.
Furthermore, we believe that Yamato’s response to troubleshooting is excellent even if something unexpected happens.
We are committed to building a strong partnership with Yamato to ensure that we can provide high-quality products that meet our customers’ needs.